Ut På Tur.Og Etterpå så tar vi oss en lur :)

Soloppgang fra Krohnegården
Egentlig skulle jeg stå tidlig opp for det var noe jeg hadde lyst å se i naturen..Haren Hopper!!Men akk jeg forsov meg!!og den var borte!!Bare sporenen i gjen!!
Istedenfor satt jeg og lyttet til denne kjøtteisen!!Minner om att våren er på vei!!
 http://youtu.be/48sT64OLA00


Og da kan jeg se etter edderkopp spor..Lik dette spindelvevet!Viste dere att silketråden den spinner er det sterkeste som fins?Og vi har ennå ikke funnet ut av hvordan den klarer det..Og snart legger småfuglene egg ..like disse  ..
Skogen er gammel
Isen er trygg..Også lett å se dyrespor som har passert gjennom natta..mennesket og!

Det er såå kaldt her I Bergen nå..orker nesten ikke være ute!!Men en liten tur blir det :)

Tusen takk for att du ble med på denne lille turen fra meg :)




21 kommentarer:

  1. Kauniisti aurinko paistaa hangelle. Hienoja kuvia. Ihanaa kun on kevät kohta ja lumet sulaa ja pikkulinnut alkaa tekemään pesiä:) Ihana tuo video:) Hyvää keskiviikkoa:)

    SvarSlett
  2. Tusen Takk Askartelin!!Håper det er bra oppe i Laapland!!))Ja vi er trette av snø og kulde nå!!Ser frem mot lysere dager!!Takk for ditt besøk!!)))))

    SvarSlett
  3. Me gustan esos contraluces y las bellas sombras proyectadas.
    Un abrazo.

    SvarSlett
  4. Sarò anche ripetitiva, ma le foto sono spettacolari!!!!!!!!!!!!!!
    Cinzia

    SvarSlett
  5. Excellent pictures Anita...... it's always very nice to see.

    wish you a nice wednesday.

    Kisses, Joop

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi Joop!!wish you a great day as well!!thank you for visit!!))

      Slett
  6. Feinste winter-Poesie...

    Herzlichst, Hans-Peter

    SvarSlett
    Svar
    1. thank you Hans Peter!!Glad you liked it!!))

      Slett
  7. Zimno, ale pięknie. Pierwsze zdjęcie jest wspaniałe. Pozdrawiam.
    Cold, but beautiful. The first photo is stunning. Yours.

    SvarSlett
  8. A lovely walk...
    Very nice pictures....
    Best regards from Paris,

    Pierre

    SvarSlett
  9. Hi Anita,

    Beautiful pictures1 Especially the black and white pictures! Well done!
    See you by mail???

    Big hug!
    Willy

    SvarSlett
  10. Tusen takk for turen Anita. Likte godt de siste bildene i svart/hvitt.
    Ønsker deg en fin uke videre.
    Fra Hilda

    SvarSlett
  11. Tusen takk Hilda:)Etter den siste turen idag..tror jeg må ha meg en pause..er blitt så forkjølet.jajaj..sånn er det når en løper ute i all slags vær!!Takk for hyggelig kommentar då..Ønsker deg også en fin fin uke :)

    SvarSlett
  12. Kauniita kuvia Anita ja ihana tunnelma ja tuo pikkuruinen tintti tuossa mustavalkokuvassa oli niin onnistunut:)

    SvarSlett
  13. Herlig med sort/hvit bilder.. :)

    SvarSlett